DEMO
GRATUÏTA

MyNews
Analysis

Si avalues l’èxit de les teves campanyes de comunicació mitjançant l’anàlisi de les teves accions i les dels teus competidors, prendràs millors decisions.

Analitza la presència de la teva
marca i reputació empresarial

D’acord amb els criteris del client, preparem informes personalitzats que
responen a la valoració de variables com l’audiència, el valor publicitari, els impactes per territori o la qualificació de les notícies. L’ objectiu és que els Directors de Comunicació puguin mesurar el retorn (ROI) de les seves accions, valorar la reputació de marca així com el posicionament competitiu (Anàlisi Semàntic) als mitjans.

Elaborem estudis adhoc que avaluen els aspectes que interessen a empreses, promotors i professionals: accions corporatives de RRPP, esdeveniments esportius, iniciatives culturals o festivals de música. T’ajudem a enfortir la teva imatge davant patrocinadors i sponsors.

Si coneixes el mercat i analitzes les teves accions de comunicació, prendràs millors decisions.

SOL-LICITA

DEMO

GRATUÏTA

Característiques de
MyNews Hemeroteca

Informes personalitzats

Ens adaptem a les teves necessitats per destacar allò que t’interessa.

Atenció professional

Els nostres analistes t’ajudaran a entendre i treballar millor les dades obtingudes.

Metodologia idònia

Accés al contingut retrospectiu i ús d’eines adequades.

Mètriques
segmentades

Mesurem aspectes d’interès general amb una metodologia pròpia i un disseny personalitzat.

Mesura els teus
resultats

Comprova la repercussió d’una nota de premsa, un esdeveniment o una exposició no desitjada (comunicació de crisis).

Tipología diversa

Elaborem tan informes quantitatius (de patrocini, espectacles, celebrities) com qualitatius (reputació i posicionament).

Vols obtenir més informació
sobre MyNews?

Completa el següent formulari i ens posarem
en contacte amb tu en menys de 24 hores.

Sol·licita la teva demo gratuïta​

MyNews va néixer a l’abril de 1995 per a desenvolupar el projecte MyNews Online, el primer diari electrònic personalitzat creat a Europa.

De 1996 a 1998 vam obtenir varis premis en innovació com a reconeixement a una pionera iniciativa que permetia personalitzar els continguts periodístics en format digital aprofitant l’accés a Internet.

La nostra cartera de serveis ha anat evolucionant cap al pressclipping, la gestió del coneixement i l’anàlisi de dades. Actualment, cobrim les necessitats dels professionals de la

Tenim una posició de lideratge com a proveïdor en documentació periodística mitjançant la nostra Hemeroteca de premsa i col·laborem amb varis mitjans de comunicació elaborant i comercialitzant les seves pròpies hemeroteques.

Des de 2007 MyNews pertany al Grupo La Información, el principal grup de comunicació navarrès que es propietari, entre altres negocis, de la publicació Diario de Navarra.