Analysis
Maximitza la teva estratègia mediàtica amb informes de clipping avançats
Analitza les teves accions i les dels teus competidors, compara-les mitjançant informes personalitzats i pren millors decisions.
Avalua l'impacte de les accions de comunicació a través del press clipping
Estudia els resultats de les teves campanyes a través d’informes personalitzats que et permetràn prendre millors decisions. Mesura el retorn de les teves accions, analitza la teva presència de marca i la teva reputació empresarial o mesura les variables que millor responguin a les teves necessitats.
Disposa d’una tipologia diversa d’informes de caràcter qualitatiu i quantitatiu, així com estudis ad hoc que et permetin mesurar i enfortir els principals aspectes de la teva empresa.
Característiques MyNews Analysis
Personalització
Destaquem únicament allò que t’interessa.
Mesurament
Comprova la repercussió de les teves comunicacions a través d’informes personalitzats.
Atenció
Els analistes de MyNews t’ajudaran a entendre i treballar millor les dades obtingudes.
Segmentació
Mesura els impactes de les teves accions, el seu valor publicitàri, l’audiència i la qualificació de les notícies.
Més serveis de MyNews
L’única hemeroteca digital amb la qual podràs recuperar qualsevol notícia des de 1996. La nostra base de dades emmagatzema informació de més de 1400 mitjans i reuneix quasi 500 milions d’articles que podràs trobar amb facilitat.
Clipping de premsa multiformat a la teva mida. L’eina de monitorització on configurar lliurement seguiments i alertes en premsa impresa, online, mitjans audiovisuals i xarxes socials.
La plataforma de gestió, distribució i anàlisi de notícies ideal per a la gestió de la comunicació interna i corporativa. Gestiona el coneixement de la teva organització a través de l’anàlisi de presència a mitjans i reputació de marca.
FAQS sobre el servei d'Analysis
Quin tipus d'informes d'impacte mediàtic puc trobar a Mynews?
Informes Quantitatius
Aquests són els informes més populars i més sol·licitats pels clients. Estudien mètriques quantitatives com el nombre de mencions a la marca, l’audiència aconseguida i el valor econòmic de les notícies. Poden ser sobre una sola marca o comparatius amb la competència.
Informes Qualitatius
Aquests informes estudien aspectes més qualitatius de les notícies que aporten informació sobre la reputació de la marca. Incorporen l’anàlisi del Sentiment (to de la notícia), el Protagonisme de la marca en les notícies, la Rellevància del tema tractat o l’anàlisi Semàntic dels textos del conjunt de notícies. També poden ser individuals o comparatius.
Informes adhoc
Es poden dissenyar informes segons les necessitats concretes de cada client, incorporant només aquells aspectes del interès.